Saturday 28 August 2021

Favourite Movie Quotes - Laila Isabella

“Kau apa tahu? Dalam dunia ni, yang pelik tu la yang bagus.Baru la hidup kau tak bosan. Setiap kali kita akan jumpa benda baru yang berlaku kan?” -Laila

 Kau tahu tak laila. Hidup kita ni macam anak panah. Kita dah ada sasaran dah. Tepat-tepat sasaran tu. Kita dah 'aim' bagus sasaran tu. Tapi bila ditiup angin, anak panah tu menyimpang jauh dari sasarannya. Lain yang kita nak, lain yang kita dapat. Suka ke, tak suka ke, terpaksa kita terima. Walau apa pun jadi, hidup mesti diteruskan. Hidup mesti berani terima kenyataan. Berani menghadapi baik ke. Buruk ke. Jalan terus. Jangan toleh belakang.  ” - Azam

“Ahhh. Aku je teringat kat dia. Dia entah ingat aku ke tak..” - Laila

“Hati dan perasaan memang tak boleh nak dipaksa. Kalau dah tersuka, tak boleh nak buat macam mana..” - Laila

“Kalau ada, adalah. Kalau takde nak buat macam mana. Semua tu kerja Tuhan..” - Laila

“Zam. Kalau kau taknak aku pergi, kau cakap. Aku tak pergi..” - Laila

“Aku harap, kau berjaya dapat apa yang kau nak..” - Azam

“Mak. Betul kata mak. Cinta memerlukan pengorbanan.” - Azam

No comments:

Post a Comment